Hodowla trawy pszenicznej

Zdjęcie nr 1
Zdjęcie nr 2














Krótko o etapach własnej hodowli trawy zbożowej w domu:
  1. Przygotuj naczynia w których posadzisz trawę. Nie muszą być wysokie. Ja wykorzystałam 3 podstawki pod doniczki oraz 2 styropianowe tacki po warzywach.
  2. Wysyp ziemię na około 1 centymetr, zwilżyj ziemię wodą. Ja użyłam spryskiwacza.
  3. Na tak przygotowaną ziemię wysyp ziarno pszenicy. Ja użyłam odmiany kamut kupionej w sklepie ze zdrową żywnością na wiosnę. Miałam przeprowadzić wówczas oczyszczającą kurację oparta na ziarnie pszenicy ale nie przeprowadziłam jej.
  4. Ziarenka pszenicy rozsyp blisko siebie.
  5. Pokryj ziarna ziemią, grubości około 1 centymetra. 
  6. Postaw w nasłonecznionym miejscu. Ziarno lubi słońce.
  7. Podlewaj co wieczór dość hojnie.
  8. Ścinaj gdy pszenica będzie miała ok 12 centymetrów
  9. Po pierwszym cięciu możesz ścinać jeszcze dwukrotnie
Zdjęcie nr 3
Zdjęcie nr 4












Opisy zdjęć:
  • Zdjęcie nr 1 - napęczniałe ziarno po I dniu
  • Zdjęcie nr 2 - już 3-go dnia trawa zaczęła kiełkować
  • Zdjęcie nr 3 - trawa przed I cięciem
  • Zdjęcie nr 4 - trawa przed II cięciem
Wątki pokrewne:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz